Tuesday, January 20, 2009

empatimin güçlü olduğunu düşünenlere açık cevap

Kimin neyi neden ve niçin yaptığını anlamak için çok çaba sarfederim ben.. Bildiğim herşeyi ve kendimi koyarım ortaya anlamak için karşımdakini.. Yüzbinlerce olasılığım vardır her bir kimsenin her bir davranışını açıklamak için ve en zararsız olanlarını beğenip seçmek ve ilişkiyi burdan kurmak gibi de bir tercihim vardır..
Hiç anlamadığımda,
düşünüp
düşünüp
hiç bulamadığımda söz konusu davranışa bir neden,
deliririm ben.
Açıklamasını isterim bazen, beni razı etmesini, bana bişey katmasını..
Yine de anlamıyorsam, kapatırım ben. Bööyle koyu renk bir perdeyle.. Uzaklaşırım anlayamadığımdan..
Bildiğin dar kafalıyım işte..
Empatimin patisi!


Fotoğraftaki amca, H.G. Wells. 1895-1901 yılları arasında bilim kurgu romanları yazmış. Zaman Makinesi, Dr.Moreau'nun Adası, Görünmez Adam, Dünyalar Savaşı romanlarından bilinebilir.








No comments: